У розділі матеріалів: 787 Показано матеріалів: 321-330 |
Сторінки: « 1 2 ... 31 32 33 34 35 ... 78 79 » |
УДК 658.14
Олексій
ЯРОЩУК
кандидат
економічних наук, доцент кафедри економічного аналізу,
Тернопільський
національний економічний університет
Визначено проблемні аспекти визначення
оптимальної структури капіталу підприємства, сформульовано методику аналізу
капіталу з позиції джерел його фінансування.
Ключові
слова: оптимальна
структура капіталу, джерела фінансування, межа платоспроможності, межа
байдужості, методика аналізу, управління капіталом.
|
УДК 339.188.4.
Степан
ШКАРАБАН
доктор
економічних наук, професор,
завідувач
кафедри економічного аналізу,
Тернопільський
національний економічний університет
Богдан
ШТЕФАН
студент
Тернопільський
національний економічний університет
Досліджено сутність, зміст форми та складові
маркетингового аналізу. Розглянуто переваги й обмеження інтернет-маркетингу.
Дано оцінку рушійним силам бізнесу в традиційній економіці та в
інтернет-економіці.
Ключові
слова: маркетинговий
аналіз, ринок, товар, споживачі, аналіз системи формування попиту та
стимулювання збуту, аналіз реклами, конкуренти, маркетингова стратегія, товарна
концепція маркетингу, маркетингова діяльність, інтернет-бізнес,
інтернет-комерція, інтернет-маркетинг.
|
УДК 338.42
Михайло ШЕРЕМЕТА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри економічного аналізу,
Тернопільський національний економічний
університет
Иосиф ШЕРЕМЕТА
здобувач,
Тернопільський національний економічний
університет
Висвітлено питання аналізу формування структури
власного капіталу підприємства. Зроблена спроба довести, що правильний вибір
структури власного капітал може забезпечити позитивні фінансові результати в
майбутньому.
Ключові слова: капітал,
власний капітал, структура власного капіталу, діловий ризик, фінансовий ризик
борг, позичені кошти.
|
УДК 658.8
Людмила ШВЕЦЬ
студентка,
Тернопільський національний економічний
університет
Петро ПОПОВИЧ
кандидат економічних
наук, доцент кафедри економічного аналізу, Тернопільський національний
економічний університет
Висвітлено роль аналізу у здійсненні маркетингової діяльності
підприємством. Особливу увагу приділено аналізу як інструменту отримання
об'єктивної інформації про потреби ринку та формування оптимальної стратегії
розвитку підприємства.
Ключові слова: маркетинг, маркетинговий
аналіз, цільовий ринок.
|
УДК 339.138: 338.46
Інна ЧАЙКА
асистент
кафедри маркетингу
Полтавського
університету споживчої кооперації України
Розглянуто
маркетингові стратегії конкурентних переваг, які пропонуються різними
зарубіжними авторами, та можливості їх застосування вітчизняними
консалтинговими підприємствами в сучасних умовах господарювання. Розроблено
модель стратегічного аналізу та планування маркетингу для українських
консультантів.
Ключові слова: консалтингове підприємство, маркетинг,
стратегія конкурентної переваги, ринкове середовище.
|
УДК 658
Інеса ХВОСТІНА
доцент кафедри організації праці і виробництва,
Івано-Франківський національний технічний університет
нафти і газу
Розглянуто основні
принципи проведення аналізу ефективності системи інформаційного забезпечення
підприємства в умовах нестандартних, неформалізованих ситуацій; аспекти
вирішення проблеми подолання ефекту «клаптевого аналізу» при побудові
адекватної моделі інформаційного забезпечення конкретного підприємства;
можливість використання окремих моделей оцінки ефективності системи
інформаційного забезпечення для постійного моніторингу за операційною
діяльністю суб'єкта господарювання та проведення перспективного аналізу та
планування.
Ключові слова: інформація, інформаційне забезпечення, моделі
інформаційного забезпечення, стратегічна карта, ефективність системи
інформаційного забезпечення.
|
УДК 330
Наталія ХАРХУТ
викладач кафедри
економічного аналізу,
Тернопільський
національний економічний університет
Розглянуто суть та функціональну роль економічного аналізу
інвестиційної діяльності в системі управління підприємством. Обґрунтовано
теоретичну модель взаємозв’язку процесів аналізу й управління інвестиціями.
Ключові слова: інвестиційна діяльність,
прибуток інформаційний потік, фінансова
звітність, проект, витрати, грошовий потік, інвестиційний проект.
|
УДК 338.24
Іван ФАРІОН
доктор
економічних наук, професор,
завідувач
кафедри обліку в бюджетній та соціальній сфері,
Тернопільський
національний економічний університет
Здійснено
аналіз мотиваційної сторони взаємостосунків учасників венчурного проекту на
основі стратегії виведення венчурного капіталу з даного проекту.
Ключові слова: венчурний
капітал, інновації, вихід капіталу, венчурний інвестор, цикл.
|
УДК
330.341.1
Тетяна ТОВТ
асистент
кафедри економіки та менеджменту,
Мукачівський
державний університет
Здійснено аналіз сучасних тенденцій
фінансування інноваційної діяльності промислових підприємств Закарпатської
області. Визначено основні проблеми фінансового забезпечення інноваційної
діяльності підприємств та наведено шляхи їх подолання.
Ключові
слова: інноваційна
діяльність, фінансове забезпечення, фінансування, джерела фінансування
інноваційної діяльності, інноваційний розвиток.
|
УДК
65.011.8
кандидат економічних наук,
доцент кафедри менеджменту організацій та інвестицій,
Тернопільський національний економічний університет
Обґрунтовано роль реструктуризації
підприємства, дана розгорнута класифікація видів реструктуризації, визначено
заходи спрямовані на реалізацію проекту реструктуризації, запропоновано етапи
проведення реструктуризації, аргументовано необхідність використання динамічного
бізнес-планування, розроблено рекомендації, пов’язані з вибором найбільш
ефективних напрямів реструктуризації виробництва.
Ключові
слова: реструктуризація підприємства, види
реструктуризації, проект і план реструктуризації, трансформація, динамічне бізнес-моделювання,
інноваційна реструктуризація.
|
|