доктор економічних наук, професор кафедри обліку та
аудиту,
Хмельницький національний університет
Антоніна
ГУМЕНЮК
здобувач,
Хмельницький національний університет
Розглянуто питання
вибору найбільш оптимального методу нарахування амортизації при формуванні амортизаційної
політики промислових підприємств. Розглянуто методи амортизації та оцінено їх
переваги та недоліки.
This article deals
with the question of the choice of most optimal method of calculating of
amortization when forming amortizational policy of industrial enterprises. The
author analyses the method of amortization and estimates their advantages and
disadvantages.
доцент
кафедри економіки підприємств харчування та торгівлі,
Харківський
державний університет харчування та торгівлі
Олександр
ЧЕРНЯК
студент,
Харківський
державний університет харчування та торгівлі
Подано результати
дослідження інституційних перетворень у роздрібній торгівлі України. Визначені
тенденції розвитку різних за формою власності підприємств торгівлі.
The results of research of
institutional transformations are presented in retail trading of Ukraine. The
tendencies of development of different on a form ownness enterprises of trading
are certain.
Ключові слова:організаційно-правова
форма підприємства, підприємство торгівлі, ефективність діяльності підприємства
торгівлі.
викладач
кафедри обліку і контролінгу в промисловості,
Тернопільський
національний економічний університет
Розглянуто
удосконалену методику перспективного аналізу для формування асортименту та
обсягів виробництва у консервній промисловості. Досліджено вплив на величину
прибутку підприємства зміни обсягу продукції, ціни реалізації та величини
змінних і постійних витрат.
The improvement of
perspective analysis for the development of range and size of production in the
cannery has been analyzed in the article. It has been investigated how changes
in the size of production, price of realization and measurements of changeable
and constant expenses influence the rate of factory’s income.
Харківський державний
університет харчування та торгівлі
Сформирован общий
подход при определении коммуникационного и экономического эффектов как по
отношению к отдельным средствам коммуникации, так и к их интегрированной
системе. Рассмотрена система показателей эффективности маркетинговых
коммуникаций предприятий розничной торговли.
Psychographic and
economic aims of forming marketing communications of trade enterprise are
considered. General approach to the determination of communication and economic
effects both in relation to separate means of communication and to their
integrated system is formed.
Ключевые
слова: эффективность, интегрированные
маркетинговые коммуникации, экономический и психографический эффект, цели
формирования маркетинговых коммуникаций, синергический эффект.
Харківський
державний університет харчування та торгівлі
Ольга
Цуканова
кандидат
економічних наук,
доцент
кафедри аналізу господарської діяльності,
Харківський
державний університет харчування та торгівлі
Наталья
Гаркуша
старший
викладач кафедри аналізу господарської діяльності,
Харківський державний університет харчування
та торгівлі
Рассмотрены
особенности оценки эффективности расходов в хлебопекарных предприятиях,
предложена методика детерминированного факторного анализа уровня расходов на
производство с учетом специфики предприятий.
The features of estimation of efficiency of charges in bakery
enterprises are considered, the method of the determined factor analysis of
level of charges on a production taking into account the specific of
enterprises is offered.
Розглянуто важливість
аналізу фінансових результатів підприємства для його успішної діяльності,
основні джерела інформації для проведення аналізу. Подано визначення
економічного поняття «прибуток» різними авторами. Сформульовано завдання
фінансової політики підприємства та запропоновано шляхи його виконання.
The article presents
the importance of analysis of financial results of the enterprise for
successful activity, main sources of information for analysis. The author gives
definition of income of different authors and defines the factors that
influence for income. The article formulates the main tasks of financial policy
of the enterprise and proposes the ways to execute it.
Ключові слова:аналіз,
фінансові результати підприємства, прибуток, максимізація прибутку.
кандидат
технічних наук, доцент кафедри економіки,
Черкаська
філія ПВНЗ «Європейський університет»
Розроблена
нова економіко-теоретична концепція управління підприємствами галузі
машинобудування, основна ідея якої полягає у реструктуризації виробничої
діяльності задля процвітання кожного конкретного підприємства машинобудівного
комплексу.
The new economic-theoretical conception of management of industry of
engineer is developed, the basic idea of which consists of restructuring of
production activity for the sake of prosperity of every concrete enterprise of
machine-building complex.
Ключові
слова:машинобудування, економіко-теоретична концепція, вид
економічної діяльності, технологічні цикли, структура управління.
Харківський
державний університет харчування та торгівлі
Проілюстровано
використання таксономічного методу кластерного аналізу в ході вивчення
сукупності та пошуку резервів зростання прибутку на прикладі підприємств
ресторанного господарства м. Харкова.
The use of
taksonomich method of cluster analysis is illustrated during the analysis of
aggregate and search of backlogs of growth of income on the example of
enterprises of restaurant economy ofKharkiv.
Розглянуто методику
визначення ефективності управління корпоративними правами держави.
Запропоновано уточнення цієї методики на підставі включення додаткового
показника в групу соціальної ефективності управління державними корпоративними
правами.
The method of
determination of efficiency of management of the state corporate rights is
considered. Clarification of this method is offered on the basis of plugging of
additional index in the group of social efficiency of management constitutional
corporate laws.
Ключові
слова:державні корпоративні права, соціальна складова діяльності
підприємства, ефективність управління.
асистент
кафедри бухгалтерськогообліку, аудиту,
фінансів і кредиту,
відокремлений
структурний підрозділ
Національного
аграрного університету
«Бережанський
агротехнічний інститут»
Розглянуто основні
напрямки підвищення конкурентоспроможності продукції молочної галузі, подано
основні фактори аналізу конкурентоспроможності. Наведено принципи, реалізація
яких дасть змогу поетапно підносити конкурентоспроможність молочної вітчизняної
продукції на внутрішньому і зовнішньому ринках і забезпечити динамічне
піднесення національної економіки.
Basic directions of
increase of competitiveness of milk industry are examined in this article,
basic factors are given to the analysis of competitiveness. Principles are
resulted, realization of which will give possibility to bring the
competitiveness of milk domestic products stage-by-stage at the internal and
oversea markets and provide the dynamic getting up of national economy.
Матеріали
випусків друкуються мовою оригіналу. Редакція не завжди поділяє думку
автора. Відповідальність за достовірність фактів, власних імен,
географічних назв, цитат, цифр та інших відомостей несуть автори
публікацій. Усі матеріали цього сайту є об`єктом авторського права. Відповідно до Закону про авторські права, при використанні наукових ідей та матеріалів цього сайту посилання (для інтернет-видань — гіперпосилання) на збірник наукових праць «Економічний аналіз»є обов’язковим. Автоматизоване вилучення інформації сайту будь-якими сервісами заборонено без офіційного дозволу редакції. Передрук і переклади дозволяються тільки з письмового дозволу редакції. Всі права захищені та охороняються законом.