Каталог статей
             

Меню сайту


Категорії
2013 рік [4]
2012 рік [9]
2011 рік [102]
2010 рік [342]
2009 рік [77]
2008 рік [178]
2007 рік [75]


Друзі сайту








Популярні статті


Популярні теги


Статистика






Вітаю Вас, Гість · RSS 19.06.2025, 00:32
Головна » Статті » Випуски за роками » 2009 рік

 
Маркетингові стратегії розвитку підприємства

УДК 659.127.6

Тетяна МІТЯЄВА

старший викладач кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі

Розглянуто процес розробки та реалізації маркетингових стратегій розвитку підприємства та науково-методичні рекомендації щодо їх оптимізації. Проведено моніторинг маркетингового потенціалу та діагностику якості маркетингових стратегій розвитку підприємств.

Ключові слова: маркетингові стратегії, бенчмаркінг, стратегічний розвиток, моніторинг, потенціал.

 

РЕЗЮМЕ

Митяева Татьяна

Маркетинговые стратегии развития предприятия

Рассмотрен процесс разработки и реализации маркетинговых стратегий развития предприятия и научно методические рекомендации относительно их оптимизации. Проведен мониторинг маркетингового потенциала и диагностика качества маркетинговых стратегий развития предприятий.

 

RESUME

Mityayeva Tetyana

Marketings strategies of enterprise development

A development and realization of marketings strategies of enterprise development process and scientifically methodical recommendations in relation to their optimization are considered. Monitoring of marketing potential and diagnostics of quality of marketings strategies of enterprises development is conducted.

 

Повний текст статті

 

Категорія: 2009 рік | Додав: Administrator (28.09.2010)
Переглядів: 906 | Теги: моніторинг, потенціал, бенчмаркінг, маркетингові стратегії, стратегічний розвиток | Рейтинг: 0.0/0



Хостинг від uCoz

ISSN 1993-0259 (Print)
ISSN 2219-4649 (Online)




© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2011

Матеріали випусків друкуються мовою оригіналу. Редакція не завжди поділяє думку автора. Відповідальність за достовірність фактів, власних імен, географічних назв, цитат, цифр та інших відомостей несуть автори публікацій. Усі матеріали цього сайту є об`єктом авторського права. Відповідно до Закону про авторські права, при використанні наукових ідей та матеріалів цього сайту посилання (для інтернет-видань — гіперпосилання) на збірник наукових праць «Економічний аналіз» є обов’язковим. Автоматизоване вилучення інформації сайту будь-якими сервісами заборонено без офіційного дозволу редакції. Передрук і переклади дозволяються тільки з письмового дозволу редакції. Всі права захищені та охороняються законом.

 

 

 

 

 


 



Контактна інформація

Новини

Каталог статтей

Нормативна база