доцент
кафедри економіки і управління підприємством,
Дніпропетровський
національний університет імені Олеся Гончара
В статті розглянуто еволюцію формування термінів „діагностика”,
„антикризова діагностика”. Запропоновано ієрархічну наскрізну модель
діагностики, як концептуальну основу превентивних діагностичних досліджень
функціонування складних соціально-економічних систем і забезпечення процесу
антикризового управління.
Ключові слова: антикризова діагностика, соціально-економічний розвиток регіону,
управління регіональним розвитком.
доцент
кафедри менеджменту організацій та інвестицій,
Тернопільський
національний економічний університет
Теоретично обґрунтовано необхідність подальшого розвитку та
вдосконалення економічного механізму управління продуктивністю праці в
будівництві, вивчено діючу практику планування трудових показників, вироблено
механізм вдосконалення "технології” планування продуктивності праці, дано
комплексне обгрунтування економічної ефективності плану організаційно-технічних
заходів та методики їх виконання.
Ключові слова: продуктивність праці, економія трудових витрат, факторний метод планування,
плановий приріст продуктивності праці, план організаційно-технічних заходів.
Тернопільський
національний економічний університет
Зроблено спробу визначити і критично оцінити систему показників управління вартістю
підприємства для прийняття ефективних управлінських рішень.
Ключові слова: економічна додана вартість (Economic Value Added, EVA), ринкова додана
вартість (Market Value Added, MVA), грошова додана вартість (Cash Value Added,
CVA) і дохідність інвестицій на основі грошового потоку (Cash Flow Return on
Investment, CFROI).
Донецький
національний університет економіки і торгівлі імені
Михайла Туган-Барановського
У статті обґрунтовано необхідність розробки заходів щодо антикризового
управління персоналом у підприємствах. Визначено сутність маркетингової
концепції в сферіантикризового
управління персоналом, сформульовано її особливості. Запропоновано схему
процесу антикризового управління персоналом в умовах маркетингової орієнтації
підприємств.
доцент
кафедри економіки підприємств і корпорацій,
Тернопільський
національний економічний університет
Розглянуто основні підходи до визначення сутності виробничого
потенціалу підприємства, визначено функції стратегічного аналізу та
охарактеризовано основні етапи стратегічного аналізу виробничого потенціалу
підприємства, виявлено зв'язок стратегічного аналізу зі стратегічним
плануванням та прогнозуванням розвитку підприємства, розглянуто методи
прогнозування виробничого потенціалу.
Тернопільський
національний економічний університет
Розглянутотеоретичні основи
інформаційного забезпечення та його принципи, визначено роль автоматизації та
основні вимоги до інформаційного фонду. Висвітлено питання складових частин
інформаційного забезпечення економічного аналізу.
Ключові слова: економічний аналіз, інформаційне забезпечення, принципи,інформація,
база даних.
Тернопільський
національний економічний університет
Наталія
ХАРХУТ
старший
викладач,
Тернопільський
національний економічний університет
У статті визначено основні напрями та принципи побудови аналітичної
роботи на підприємствах у ринкових умовах, розкрито складові аналітичної роботи
за основними етапами аналітичного процесу, обґрунтовано суб‘єкти та об‘єкти
організації аналізу підприємств у ринковому середовищі.
Ключові слова: економічний аналіз, аналітична робота, аналітичний процес, принципи
аналізу, організація аналітичного процесу.
Тернопільський
національний економічний університет
Розглянуто основні тенденції у формуванні та використанні запасів
підприємств, подано основні чинники аналізу. Запропоновано розраховувати
коефіцієнт нагромадження запасів, котрий характеризує рівень їх мобільності при
оптимальному варіанті. Обгрунтовано доцільність проведення прогнозного аналізу
виробничих запасів.
Тернопільський
національний економічний університет
Денис
ГАРГУЛА
старший
викладач кафедри маркетингу,
Тернопільський
національний економічний університет
Проаналізовано сучасний досвід використання інтернету як якісно нового
засобу поширення рекламної інформації. Запропоновано методику виявлення впливу
рекламних акцій на структуру аудиторії веб-сайту. Розроблено схему формування і
зміни аудиторії сайту під впливом реклами та інших факторів, яка дозволить
робити важливі висновки при плануванні мережевої рекламної кампанії і аналізі
її результатів.
викладач
кафедри міжнародного бізнесу та світової політики,
Закарпатський
державний університет
Проаналізовано економічний потенціал регіонів України на основі
показників соціально-економічного розвитку. Оцінено територіальну структуру
інноваційного потенціалу космічної галузі України. Запропоновано кластеризацію
регіонів з урахуванням концентрації інноваційної складової економічного
потенціалу.
Ключові слова: економічний потенціал, соціально-економічний розвиток, кластер,
високотехнологічні підприємства, космічні технології, концентрація
інноваційного потенціалу.
Матеріали
випусків друкуються мовою оригіналу. Редакція не завжди поділяє думку
автора. Відповідальність за достовірність фактів, власних імен,
географічних назв, цитат, цифр та інших відомостей несуть автори
публікацій. Усі матеріали цього сайту є об`єктом авторського права. Відповідно до Закону про авторські права, при використанні наукових ідей та матеріалів цього сайту посилання (для інтернет-видань — гіперпосилання) на збірник наукових праць «Економічний аналіз»є обов’язковим. Автоматизоване вилучення інформації сайту будь-якими сервісами заборонено без офіційного дозволу редакції. Передрук і переклади дозволяються тільки з письмового дозволу редакції. Всі права захищені та охороняються законом.