Каталог статей
             

Меню сайту


Категорії
2013 рік [4]
2012 рік [9]
2011 рік [102]
2010 рік [342]
2009 рік [77]
2008 рік [178]
2007 рік [75]


Друзі сайту








Популярні статті


Популярні теги


Статистика






Вітаю Вас, Гість · RSS 18.06.2025, 04:15
Головна » Статті » Випуски за роками » 2010 рік

 
Вплив конкуренції на ціноутворення в банку

УДК 339.137.2:338.5:336.71

Людмила ПАВЛЕНКО

аспірант кафедри банківської справи,

ДВНЗ «Українська академія банківської справи НБУ»

У статті розглянуто ринкову концентрацію та конкуренцію, які мають вплив на діяльність банків, та безпосередньо визначають самостійність банку в прийнятті рішень при ціноутворенні на банківські продукти. Наведено показники, які використовуються при аналізі концентрації банківського ринку. За результатами розрахунку показників зроблено висновки щодо впливу конкуренції на ринку банківських послуг на формування цінової політики.

 

Ключові слова: банківський продукт, конкуренція,  концентрація активів банку, концентрація банків, ціноутворення на банківський продукт.

 

РЕЗЮМЕ

Павленко Людмила

Влияние конкуренции на ценообразование в банке

В статье рассмотрена рыночная концентрация и конкуренция, которые имеют влияние на деятельность банков, и непосредственно определяют самостоятельность банка в принятии решений при ценообразовании на банковские продукты. Приведены показатели, которые используются при анализе концентрации банковского рынка. За результатами расчета показателей сделаны выводы относительно влияния конкуренции на рынке банковских услуг на формирование ценовой политики.

 

RESUME

Pavlenko Lyudmyla

Influence of competition on pricing in bank

The article deals with the market concentration and competition. They affect the Bank activity and determine independence of the bank in decision-making at the pricing of banking products. The indicators that are used while analyzing the banking market concentration are presented in the article. The results of calculation became the base for the conclusions about the impact of competition on the banking market on pricing policies.

 

Повний текст статті

 

Категорія: 2010 рік | Додав: Administrator (29.12.2010)
Переглядів: 769 | Теги: ціноутворення на банківський продук, конкуренція, банківський продукт, концентрація банків, концентрація активів банку | Рейтинг: 0.0/0



Хостинг від uCoz

ISSN 1993-0259 (Print)
ISSN 2219-4649 (Online)




© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2011

Матеріали випусків друкуються мовою оригіналу. Редакція не завжди поділяє думку автора. Відповідальність за достовірність фактів, власних імен, географічних назв, цитат, цифр та інших відомостей несуть автори публікацій. Усі матеріали цього сайту є об`єктом авторського права. Відповідно до Закону про авторські права, при використанні наукових ідей та матеріалів цього сайту посилання (для інтернет-видань — гіперпосилання) на збірник наукових праць «Економічний аналіз» є обов’язковим. Автоматизоване вилучення інформації сайту будь-якими сервісами заборонено без офіційного дозволу редакції. Передрук і переклади дозволяються тільки з письмового дозволу редакції. Всі права захищені та охороняються законом.

 

 

 

 

 


 



Контактна інформація

Новини

Каталог статтей

Нормативна база