УДК 339.137.2:338.5:336.71
Людмила ПАВЛЕНКО
аспірант кафедри банківської справи,
ДВНЗ «Українська академія банківської
справи НБУ»
У статті розглянуто ринкову концентрацію та конкуренцію, які мають
вплив на діяльність банків, та безпосередньо визначають самостійність банку в
прийнятті рішень при ціноутворенні на банківські продукти. Наведено показники,
які використовуються при аналізі концентрації банківського ринку. За
результатами розрахунку показників зроблено висновки щодо впливу конкуренції на
ринку банківських послуг на формування цінової політики.
Ключові слова: банківський продукт,
конкуренція, концентрація активів банку,
концентрація банків, ціноутворення на банківський продукт.
РЕЗЮМЕ
Павленко Людмила
Влияние
конкуренции на ценообразование в банке
В статье
рассмотрена рыночная концентрация и конкуренция, которые имеют влияние на
деятельность банков, и непосредственно определяют самостоятельность банка в
принятии решений при ценообразовании на банковские продукты. Приведены
показатели, которые используются при анализе концентрации банковского рынка. За
результатами расчета показателей сделаны выводы относительно влияния
конкуренции на рынке банковских услуг на формирование ценовой политики.
RESUME
Pavlenko
Lyudmyla
Influence of
competition on pricing in bank
The article
deals with the market concentration and competition. They affect the Bank
activity and determine independence of the bank in decision-making at the
pricing of banking products. The indicators that are used while analyzing the
banking market concentration are presented in the article. The results of
calculation became the base for the conclusions about the impact of competition
on the banking market on pricing policies.
Повний текст статті
|