Каталог статей
             

Меню сайту


Категорії
2013 рік [4]
2012 рік [9]
2011 рік [102]
2010 рік [342]
2009 рік [77]
2008 рік [178]
2007 рік [75]


Друзі сайту








Популярні статті


Популярні теги


Статистика






Вітаю Вас, Гість · RSS 10.05.2024, 20:55
Головна » Статті » Випуски за роками » 2008 рік

 
Маркетинговий інструментарій управління продажем товарів підприємства оптової торгівлі

УДК 658.8.011.1

Іван ГУЦУЛ

здобувач кафедри маркетингу та реклами,

Київський національний торговельно-економічний університет

Проаналізовано використання та впровадження інструментів маркетингу в управління продажем товарів оптового підприємства, покликаного забезпечити задоволення потреб споживачів у конкурентному середовищі.

Ключові слова: оптове торговельне підприємство, маркетинговий інструментарій, мерчандайзинг, CRM–система.

 

Повний текст статті

 

Категорія: 2008 рік | Додав: Administrator (27.09.2010)
Переглядів: 1084 | Теги: мерчандайзинг, CRM–система, оптове торговельне підприємство, маркетинговий інструментарій | Рейтинг: 0.0/0



Хостинг від uCoz

ISSN 1993-0259 (Print)
ISSN 2219-4649 (Online)




© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2011

Матеріали випусків друкуються мовою оригіналу. Редакція не завжди поділяє думку автора. Відповідальність за достовірність фактів, власних імен, географічних назв, цитат, цифр та інших відомостей несуть автори публікацій. Усі матеріали цього сайту є об`єктом авторського права. Відповідно до Закону про авторські права, при використанні наукових ідей та матеріалів цього сайту посилання (для інтернет-видань — гіперпосилання) на збірник наукових праць «Економічний аналіз» є обов’язковим. Автоматизоване вилучення інформації сайту будь-якими сервісами заборонено без офіційного дозволу редакції. Передрук і переклади дозволяються тільки з письмового дозволу редакції. Всі права захищені та охороняються законом.

 

 

 

 

 


 



Контактна інформація

Новини

Каталог статтей

Нормативна база