Каталог статей
             

Меню сайту


Категорії
2013 рік [4]
2012 рік [9]
2011 рік [102]
2010 рік [342]
2009 рік [77]
2008 рік [178]
2007 рік [75]


Друзі сайту








Популярні статті


Популярні теги


Статистика






Вітаю Вас, Гість · RSS 13.05.2024, 09:14
Головна » Статті » Випуски за роками » 2009 рік

 
Маркетинговий аналіз як спосіб оптимізації виробничої програми підприємства

УДК 658.8

Людмила ШВЕЦЬ

студентка,

Тернопільський національний економічний університет

Петро ПОПОВИЧ

кандидат економічних наук, доцент кафедри економічного аналізу, Тернопільський національний економічний університет

Висвітлено роль аналізу у здійсненні маркетингової діяльності підприємством. Особливу увагу приділено аналізу як інструменту отримання об'єктивної інформації про потреби ринку та формування оптимальної стратегії розвитку підприємства.

Ключові слова: маркетинг, маркетинговий аналіз, цільовий ринок.

 

РЕЗЮМЕ

Швець Людмила, Попович Петр

Маркетинговый анализ как способ оптимизации производственной программы предприятия

Отражена роль анализа в осуществлении маркетинговой деятельности предприятием. Особенное внимание уделено анализу как инструменту получения объективной информации о потребностях рынка и формированиях оптимальной стратегии развития предприятия.

 

RESUME

Shvets Lyudmyla, Popovych Petro

Marketing analysis as method of optimization of the production program of enterprise

The role of analysis in realization of marketing activity by an enterprise is reflected. The special attention is payed for the analysis as instrument of receipt of objective information about the necessities of market and formings of optimum strategy of development of enterprise.

 

Повний текст статті

 

Категорія: 2009 рік | Додав: Administrator (28.09.2010)
Переглядів: 946 | Теги: цільовий ринок, маркетинг, маркетинговий аналіз | Рейтинг: 0.0/0



Хостинг від uCoz

ISSN 1993-0259 (Print)
ISSN 2219-4649 (Online)




© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2011

Матеріали випусків друкуються мовою оригіналу. Редакція не завжди поділяє думку автора. Відповідальність за достовірність фактів, власних імен, географічних назв, цитат, цифр та інших відомостей несуть автори публікацій. Усі матеріали цього сайту є об`єктом авторського права. Відповідно до Закону про авторські права, при використанні наукових ідей та матеріалів цього сайту посилання (для інтернет-видань — гіперпосилання) на збірник наукових праць «Економічний аналіз» є обов’язковим. Автоматизоване вилучення інформації сайту будь-якими сервісами заборонено без офіційного дозволу редакції. Передрук і переклади дозволяються тільки з письмового дозволу редакції. Всі права захищені та охороняються законом.

 

 

 

 

 


 



Контактна інформація

Новини

Каталог статтей

Нормативна база