Каталог статей
             

Меню сайту


Категорії
2013 рік [4]
2012 рік [9]
2011 рік [102]
2010 рік [342]
2009 рік [77]
2008 рік [178]
2007 рік [75]


Друзі сайту








Популярні статті


Популярні теги


Статистика






Вітаю Вас, Гість · RSS 13.05.2024, 22:04
Головна » Статті » Випуски за роками » 2009 рік

 
Маркетинговий аналіз та інтернет-маркетинг

УДК 339.188.4.

Степан ШКАРАБАН

доктор економічних наук, професор,

завідувач кафедри економічного аналізу,

Тернопільський національний економічний університет

Богдан ШТЕФАН

студент

Тернопільський національний економічний університет

Досліджено сутність, зміст форми та складові маркетингового аналізу. Розглянуто переваги й обмеження інтернет-маркетингу. Дано оцінку рушійним силам бізнесу в традиційній економіці та в інтернет-економіці.

Ключові слова: маркетинговий аналіз, ринок, товар, споживачі, аналіз системи формування попиту та стимулювання збуту, аналіз реклами, конкуренти, маркетингова стратегія, товарна концепція маркетингу, маркетингова діяльність, інтернет-бізнес, інтернет-комерція, інтернет-маркетинг.

 

РЕЗЮМЕ

Шкарабан Степан, Штефан Богдан

Маркетинговый анализ и интернет-маркетинг

Исследовано сущность, содержание формы и составляющие маркетингового анализа. Рассмотрены преимущества и ограничения интернет-маркетинга. Дана оценка движущим силам бизнеса в традиционной экономике и в интернет-экономике.

 

RESUME

Shkaraban Stepan, Shtefan Bogdan

Marketing analysis and internetmarketing

Essence, maintenance of form and constituents of marketing analysis are investigated. Advantages and limitations of internetmarketing are considered. An estimation to motive forces of business in a traditional economy and in an interneteconomy is given.

 

Повний текст статті

 

Категорія: 2009 рік | Додав: Administrator (28.09.2010)
Переглядів: 965 | Теги: конкуренти, ринок, товар, споживачі, аналіз системи формування попиту та, аналіз реклами, маркетинговий аналіз | Рейтинг: 0.0/0



Хостинг від uCoz

ISSN 1993-0259 (Print)
ISSN 2219-4649 (Online)




© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2011

Матеріали випусків друкуються мовою оригіналу. Редакція не завжди поділяє думку автора. Відповідальність за достовірність фактів, власних імен, географічних назв, цитат, цифр та інших відомостей несуть автори публікацій. Усі матеріали цього сайту є об`єктом авторського права. Відповідно до Закону про авторські права, при використанні наукових ідей та матеріалів цього сайту посилання (для інтернет-видань — гіперпосилання) на збірник наукових праць «Економічний аналіз» є обов’язковим. Автоматизоване вилучення інформації сайту будь-якими сервісами заборонено без офіційного дозволу редакції. Передрук і переклади дозволяються тільки з письмового дозволу редакції. Всі права захищені та охороняються законом.

 

 

 

 

 


 



Контактна інформація

Новини

Каталог статтей

Нормативна база