Каталог статей
             

Меню сайту


Категорії
2013 рік [4]
2012 рік [9]
2011 рік [102]
2010 рік [342]
2009 рік [77]
2008 рік [178]
2007 рік [75]


Друзі сайту








Популярні статті


Популярні теги


Статистика






Вітаю Вас, Гість · RSS 12.05.2024, 03:19
Головна » Статті » Випуски за роками » 2011 рік

 
Методика розрахунку коефіцієнту релокації центрів як інструмент ефективної стратегії дистанційного обслуговування

 

УДК 336.717.061 (477)

Тетяна ШАЛИГА

аспірант,

 ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана»,

Директор Департаменту дистанційних послуг ПАТ «Сведбанк»

Розглянуто основні структурно-операційні елементи центру дистанційного обслуговування як внутрішнього підрозділу банку та самостійного бізнесу. Запропоновано розрахунково-обчислювану модель проектування віддаленого центру дистанційного обслуговування з комплексним урахуванням змінних стратегічних параметрів та регіональними особливостями локації.

Ключові слова: дистанційне обслуговування, банки, аутсорсінг, стратегічне планування, операційне управління, оптимізація витрат.

 

РЕЗЮМЕ

Шалыга Татьяна

Методика расчёта коэффициента релокации центров как инструмент эффективной стратегии дистанционного обслуживания.

Рассмотрены основные структурно-операционные элементы центра дистанционного обслуживания как внутреннего подразделения банка и самостоятельного бизнеса. Предложена расчётно-вычислительная модель проектирования отдалённого центра обслуживания с комплексным учётом переменных стратегических параметров и региональными особенностями локации.

 

RESUME

Shalyga Tetyana

Relocate center factor methodology as a tool for efficient remote servicing strategy

Remote servicing center elements as a bank in-house or independent enterprises are considered.  It is proposed to use estimating model for relocate remote servicing center projecting taking into account variable strategic parameters and regional peculiarity.

 

Повний текст статті

 

Категорія: 2011 рік | Додав: Administrator (15.10.2011)
Переглядів: 891 | Теги: банки, оптимізація витрат, операційне управління, стратегічне планування, дистанційне обслуговування, аутсорсінг | Рейтинг: 0.0/0



Хостинг від uCoz

ISSN 1993-0259 (Print)
ISSN 2219-4649 (Online)




© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2011

Матеріали випусків друкуються мовою оригіналу. Редакція не завжди поділяє думку автора. Відповідальність за достовірність фактів, власних імен, географічних назв, цитат, цифр та інших відомостей несуть автори публікацій. Усі матеріали цього сайту є об`єктом авторського права. Відповідно до Закону про авторські права, при використанні наукових ідей та матеріалів цього сайту посилання (для інтернет-видань — гіперпосилання) на збірник наукових праць «Економічний аналіз» є обов’язковим. Автоматизоване вилучення інформації сайту будь-якими сервісами заборонено без офіційного дозволу редакції. Передрук і переклади дозволяються тільки з письмового дозволу редакції. Всі права захищені та охороняються законом.

 

 

 

 

 


 



Контактна інформація

Новини

Каталог статтей

Нормативна база